Фахівці з’ясували, що змушує людей ділитися інформацією в соцмережах

Психологи з Університету Пенсільванії хотіли зрозуміти, чому той чи інший контент стає популярним в соціальних мережах. Дослідники стежили за активністю мозку людей, коли ті читали заголовки та уривки з 80 статей про здоров’я в газеті The New York Times. Також добровольців запитували, наскільки ймовірним є те, що вони б прочитали і поділилися статтею.

Вчені зосередилися на областях мозку, пов’язаних з цінностями, роздумами про себе і думки інших. Дослідники з’ясували, яка активність мозку виникала тоді, коли людина вирішувала поділитися статтею. Це дозволило їм визначити, які статті могли б стати популярними, розповідає The Daily Mail.

Читаючи статті, люди думали про себе і про думку інших. Вони готові були поділитися контентом, який допоміг би їм підвищити якість відносин з іншими людьми, а також виглядати в очах інших розумнішим і кращим. Це говорить про те, що наша самооцінка і соціальні відносини тісно пов’язані.


Thanx: